Найбільша цінність Хмельницького – це люди: працьовиті, привітні і підприємливі. Саме хмельничани мають стати акцентом бренду міста та стратегії його просування – такий один із головних меседжів стратегічної сесії “Новий бренд, нові можливості”, яку провели з ініціативи Агенції розвитку міста експерти зі Львова Всеволод Поліщук та Михайло Лемак – фахівці Креативної агенції Readyto, члени Візійної групи, яка останні півроку працює над розробкою нової стратегії Львова.
Візійної групи, яка останні півроку працює над розробкою нової стратегії Львова. У сесії взяли участь понад три десятки хмельничан – представники різних галузей бізнесу, культури, освіти, міського господарства, громадських діячів, професіонали з маркетингу і реклами, міської влади.
Упродовж сесії присутні визначили, що найбільший ресурс у просуванні Хмельницького – це мешканці міста, які можуть набагато активніше розповідати про його історію, мистецтво і переваги для життя. Відповідно, головна аудиторія, на яку мають орієнтуватися автори бренду – хмельничани. Вони мають відчувати динаміку розвитку, отримувати інформацію про просування у сфері екологічності, безпечності та соціальної відповідальності міста.
Ці та інші висновки з сесії експерти львівської компанії Readyto зафіксують й оформлять у документ та нададуть висновки, на основі яких спільно з Агенцією розвитку міста Хмельницького сформують технічне завдання для розробки бренду і складуть дорожню карту з просування бренду.